گردنبند اسم ترکیبی و پلاک اسم دو تایی از ابداعات گالری زرنگار در زیورآلات ترئینی هستند! تنوع طرح‌های خطاطی به‌کاررفته در ساخت این مصنوعات طلا، زیبایی مضاعفی به این تولیدات بخشیده است. این مجموعه،

در قالب انواع پلاک اسم طلا در مدل‌های تک اسمی، ترکیبی و پلاک اسم دوتایی تولید می‌شود. کلیه این محصولات به شکل سه بعدی و برجسته طراحی و ساخته می‌شوند.

در این مطلب شما را با تنوع محصولات گردنبند اسم در مدل ترکیبی آشنا می‌کنیم. به‌علاوه از نحوه تولید و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در این زمینه نیز با شما سخن خواهیم گفت.

گردنبند اسم: زیبا و متنوع!

نام افراد نه‌تنها در ذهن خودشان بلکه برای دیگران نیز مفهوم خاصی دارد. به همین دلیل نوشتن نام و تبدیل آن به گردنبند هم ضمن بیان این مفهوم می‌تواند فرصت خوبی برای تهیه هدیه باشد.

در گالری طلا زرنگار این کار با مهارت کامل و در نهایت ظرافت و زیبایی انجام می‌شود. طراحی ماهرانه اسامی با خط زیبای پارسی و ترکیب کرسی‌بندی آن بخشی از کار ساخت گردنبند اسم در گالری زرنگار است. در این

بخش ۸ طرح برای هر سفارش آماده شده و به سفارش‌دهنده تحویل می‌شود. انتخاب نهایی از بین این نمونه‌ها انجام شده و برای تولید به گالری بازمی‌گردد.

 

پلاک اسم دو تایی ۳ بعدی، ترکیبی از هنر و صنعت!

مرحله برش لیزری اسامی از ورق طلا نیز، در نهایت مهارت و ظرافت با دستگاه‌های مدرن و به‌روز انجام شده و مراحل پرداخت نهایی آن به دست صنعتگران هنرمند این رشته انجام می‌شود.

پلاک اسم طلا برجسته نیز از دیگر تولیدات دست‌ساز این گالری است که با استقبال خوبی از طرف مشتریان روبرو شده است. این نوع پلاک نیز در مدل‌های تک اسمی دخترانه و پسرانه و نیز مدل‌های ترکیب دو اسمی

طراحی و تهیه می‌شود. تنوع این مدل‌ها نیز بخشی از تولیدات گردنبند اسم طلا در قالب پلاک اسامی تک یا پلاک اسم ترکیبی هستند.

پلاک دو اسم طلا یا پلاک اسم دوتایی با طراحی دقیق و خطاطی کاملاً حرفه‌ای از جمله مواردی است که اغلب در قالب هدیه بین همسران، فرزندان و والدین و دوستان رد و بدل شود.

 

 

مراحل ثبت سفارش در گالری زرنگار بسیار ساده و راحت است و برای سفارش گردنبند اسم طلا غیر حضوری امکان تحویل و تسویه در محل فروشگاه نیز وجود دارد.