دستبند اسم طلا و تأثیر آن بر زیبایی و نقش مهمی که در زیورآلات ایفا می‌کند بسیار شناخته شده است. استفاده از متریال بادوام و زیبایی مانند طلا و ترکیب آن با هنر طراحی مدرن به تولید محصولاتی پرطرف‌دار و خاص منجر شده است.

استفاده از تنوع مدل دستبند و کاربرد اسامی دخترانه بر روی این مصنوعات هم از موارد مهم و چشمگیر در این تولیدات است.

هم‌چنین ترکیب دو اسم بر روی یک دستبند آن هم از نوع سه بعدی و برجسته نیز از دیگر ابتکاراتی است که در گالری طلا زرنگار انجام و با استقبال خوب کاربران روبه‌رو شده است.

در این مطلب ضمن معرفی محصولات زرنگار در زمینه دستبند، به ویژگی‌های این تولیدات می‌پردازیم.

 

دستبند طلا: تنوع و زیبایی در یک قاب!

به‌جرئت می‌توان گفت از میان زیورآلات موجود، کمتر نمونه‌ای مانند دستبند در هر دو مدل دخترانه و پسرانه زیبا، چشمگیر و متنوع است. استفاده از اسامی با برش لیزری و از جنس طلا نیز بر ارزش هنری این تولیدات

افزوده است. هم‌چنین امکان ترکیب دو اسم بر روی یک دستبند دخترانه نیز از موارد خلاقانه‌ای است که در این نوع زیورآلات در گالری زرنگار فراهم شده است. این کار در نهایت ظرافت و با کرسی‌بندی خاص و

هنری انجام می‌شود و دستبندهای تهیه شده به این شکل از نما و ظاهر متفاوتی برخوردارند.

طراحی سه‌بعدی اسامی هم از موارد ویژه‌ای است که دستبند اسم طلا را از جهاتی منحصر به فرد نموده است. این سبک برخلاف نمونه‌های کلاسیک دستبند طلا، جلوه متمایز و هنری ویژه‌ای دارد.

کاربرد دو فن هنری خطاطی و طراحی در نوشتن این اسامی نیز، سهم بزرگی در خلق آثار هنری متمایز با سایر تولیدکنندگان در این زمینه داشته است.

ترکیب زیبای بند چرمی و نیز انواع مهره در ساخت این نوع دستبند نیز بر جلوه آن افزوده و زیبایی خاصی به دست‌ها می‌دهد.

پلاک اسم سفارشی در این گالری نیز با طرح ۳ بعدی و در نهایت زیبایی طراحی و ساخته می‌شود.

بسته‌بندی زیبای این محصولات هم نمای ظاهری فوق‌العاده‌ای به این نوع دستبند داده است. موردی که آن را برای هدیه دادن بسیار مناسب می‌کند.

 

 

 

 

مراحل ثبت سفارش در گالری زرنگار بسیار ساده و راحت است و برای سفارش گردنبند اسم طلا غیر حضوری امکان تحویل و تسویه در محل فروشگاه نیز وجود دارد.