گردنبند اسم طلا از تولیدات بسیار زیبا و پرطرف‌دار گالری طلا زرنگار است. این محصول که در تنوع بالا و با طلای عیاربندی شده تهیه می‌شود در زمره زیورآلات دست‌ساز این مجموعه قرار داشته و طرف‌داران زیادی را به

خود جلب کرده است. علاوه بر زیبایی و مصارف کاربردی، می‌توان به قیمت گردنبند طلا نیز اشاره کرد. این مورد با بهای ارز تناسب داشته و یک سرمایه‌گذاری مطمئن به‌شمار می‌آید.

در مطلب پیش رو ضمن آشنایی با این محصول از ویژگی‌های ساخت و تنوع تولیدات آن با هم گفتگو می‌کنیم.

 

گردنبند طلا: تنوع، زیبایی، تناسب!

گردنبند از اصلی‌ترین اجزای زیورآلات است که برای همه افراد و در سنین مختلف کاربرد دارد. انواع گردنبند زنانه و مردانه و پلاک اسم، با متریال مختلف تولید می‌شوند اما ساخت گردنبند با عنصر درخشان و زیبای طلا از

دیرباز طرف‌داران زیادی داشته است.

تنوع موجود در محصولات مختلف این بخش از زیورآلات باعث شده تا بتوان آن را برای افرادی در شرایط و موقعیت‌های مختلف مورداستفاده قرار داد.

گردنبند اسم از نمونه‌های پراستقبال این تولیدات است. تهیه این نوع گردنبند با طراحی و خطاطی منحصربه‌فرد در گالری زرنگار با بهترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌شود.

در این گالری کار طراحی اسم برای گردنبند و پلاک اسم طلا توسط استادان کارآزموده خطاطی و با استفاده از شیوه‌های طراحی مدرن صورت می‌گیرد. امکان دریافت ۸ طرح مختلف برای هر اسم نیز از امتیازاتی است که

گالری زرنگار در برنامه کاری خود قرار داده است.

استفاده از برش لیزری با تجهیزات مدرن ویژه این کار به تولید محصولاتی با ظرافت و دقت بالا انجامیده و رضایت خاطر سفارش دهندگان را فراهم می‌آورد.

دیگر تولیدات گالری زرنگار!

پلاک‌های اسم نیز در این مجموعه ۳ بعدی و برجسته هستند و پس از تایید مشتریان از بین ۸ طرح انتخاب و ساخته می‌شوند.

مراحل ثبت سفارش در گالری زرنگار بسیار ساده و راحت است و برای سفارش پلاک طلا اسم غیر حضوری امکان تحویل و تسویه در محل فروشگاه نیز وجود دارد.